za pomocą pobranej aplikacji zrób zdjęcie, skan lub wideo wymyślonego rozwiązania
sprawdź na swoim urządzeniu czy zadanie zostało wykonane prawidłowo
Gra to kilkadziesiąt godzin nauki i zabawy w 60 zadaniach, podzielonych na >7 modułów.
Zestaw składa się z pudełka zawierającego 179 klocków do układania programów, instrukcji obsługi, planszy i kodu licencyjnego (zestaw nie zawiera urządzenia mobilnego).
Gracz wybiera z aplikacji zadanie i za pomocą klocków na swoim stole lub biurku układa rozwiązania w formie programu sterującego ruchami Scottiego.
Ułożony program skanujemy za pomocą komputera, smartfonu lub tabletu używając do tego pobranej aplikacji ScottieGo.
Po zeskanowaniu programu Scottie (bohater gry) wykona, na ekranie urządzenia, ułożone przez gracza instrukcje.
Gracz może się przekonać czy zadanie zostało prawidłowo rozwiązany.
Gra to kilkadziesiąt godzin nauki i zabawy w 91 zadaniach, podzielonych na >10 modułów.
Zestaw składa się z pudełka zawierającego 179 klocków do układania programów, instrukcji obsługi, planszy i kodu licencyjnego (zestaw nie zawiera urządzenia mobilnego).
Gracz wybiera z aplikacji zadanie i za pomocą klocków na swoim stole lub biurku układa rozwiązania w formie programu sterującego ruchami Scottiego.
Ułożony program skanujemy za pomocą komputera, smartfonu lub tabletu używając do tego pobranej aplikacji ScottieGo.
Po zeskanowaniu programu Scottie (bohater gry) wykona, na ekranie urządzenia, ułożone przez gracza instrukcje.
Gracz może się przekonać czy zadanie zostało prawidłowo rozwiązany.
Gra jest dedykowana dla dzieci od szóstego roku życia. Grać możemy pojedynczo, jednakże gra w Scottie Go! to doskonała okazja do zabawy i pracy w zespole 2-3 osobowym.
Dla najmłodszych graczy przy pokonywaniu pierwszych poziomów gry zaleca się pomoc rodzica lub opiekuna.
ETAPY GRY
1. Wyznaczenie zadania
Aplikacja wyznacza graczowi zadania do wykonania. Gracz zapoznaje się z zadaniem i analizuje je. Planuje sekwencje poleceń, które sprawią, że Scottie w odpowiednim momencie podskoczy, ominie przeszkody, podniesie obiekt, uruchomi urządzenie itp. i zrealizuje cele zadania.
2. Pisanie programu
Gracz przystępuje do pisania programu. Każdy program rozpoczyna się od klocka START i kończy klockim KONIEC. Między nimi gracz wstawia sekwencję poleceń. Część poleceń wymaga dodania parametru, np. ilości kroków, które bohater musi pokonać.
3. Sprawdzenie rozwiązania
Po naciśnięciu w aplikacji przycisku “Aparat” gracz przechodzi do trybu skanowania napisanej komendy, która w tym momencie zostaje zarejestrowana, rozpoznana i zinterpretowana, a następnie w ułamku sekundy przetworzona na ruchy Scottiego. Aplikacja przeanalizuje także poprawność ułożonej komendy oraz sprawdzi, czy cele zadania zostały osiągnięte. Po wykonanym zadaniu gracz otrzymuje informację zwrotną. Jeśli komenda została napisana poprawnie – Scottie wykona zadanie, jeśli nie – gracz zostanie poproszony o napisanie jej jeszcze raz. Jeśli komenda będzie zbyt długa, gracz będzie mógł ją zoptymalizować (skrócić).
Programowanie w klasie i poza klasą
Scottie Go! pozwala na realizację zajęć w różnych miejscach, przy różnych okazjach, na różnych urządzeniach na wiele sposobów. Po zainstalowaniu gry na urządzeniu (urządzenie mobilne Android, iOS lub komputer z systemem Windows),gra nie wymaga dostępu do Internetu co sprawia, że zajęcia można prowadzić praktycznie w dowolnym miejscu nawet tam, gdzie nie jest zapewniona infrastruktura teleinformatyczna np. salach świetlicowych, holu, czy w szczególności na świeżym powietrzu.
Z gry także można korzystać z powodzeniem nie dysponując wystarczającą dla każdego ucznia liczbą urządzeń. Podczas zajęć – jeśli urządzeniem komputerowym dysponuje tylko prowadzący, a kolejne zadania przekazywane są graczom poprzez wyświetlenie ich na ekranie lub na wydrukowanych planszach to po ułożeniu przez uczniów programów prowadzący sprawdza poprawność rozwiązań, skanując poszczególne rozwiązania za pomocą swojego urządzenia. Przed wykonaniem zdjęcia nauczyciel może przełączyć się na wcześniej założone konto ucznia, aby w ten sposób bezpośrednio rejestrować jego wyniki.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
MINIMALNE WYMAGANIA DLA PC Z SYSTEMEM WINDOWS
(Aplikacja nie współpracuje ze smarthponami z systemem Windows): (Aplikacja nie współpracuje ze smarthponami z systemem Windows):32- lub 64-bitowy system w wersji 7/8/10, 2 GB pamięci RAM, procesor dwurdzeniowy 1.33GHz, kamera internetowa USB
MINIMALNE WYMAGANIA DLA SYSTEMU ANDROID:
System w wersji 4.1.2 lub nowszy, procesor dwurdzeniowy 1.2 GHz, tylna kamera (2Mpx z autofocusem)
MINIMALNE WYMAGANIA DLA SYSTEMU iOS:
System w wersji 8 lub nowszej, iPhone 5S lub nowszy, iPad czwartej generacji lub nowszy
Uruchom aplikację i poznaj zadania
Ułóż z klocków program, króry jest rozwiączniem zadania
Wykonaj zdjęcie ułożonego programu za pomocą aparatu twojego urządzenia
Obserwuj ruch Scottiego
Sprawdź dalej lub popraw rozwiązanie
Poprzez zaangażowanie różnych zmysłów: ruchu, wzroku i dotyku, gra w innowacyjny sposób pozwala na naukę podstaw programowania, rozwój cech motorycznych, logicznego myślenia, sprzyja pracy w grupie.
Umiejętność kodowania oraz myślenia algorytmicznego są niezbędne do rozumienia wyzwań współczesnego świata i schematu działania nowoczesnych technologii. Gra Scottie Go! Adventures Labirynt pozwala na zabawę, ale też naukę podstawowych pojęć i logiki programowania w sposób niezwykle przystępny, łącząc aplikację z tradycyjną grą planszową.
ETAPY GRY
1. Wyznaczenie zadania
Aplikacja wyznacza graczowi zadania do wykonania. Gracz zapoznaje się z zadaniem i analizuje je. Planuje sekwencje poleceń, które sprawią, że Scottie w odpowiednim momencie podskoczy, ominie przeszkody, podniesie obiekt, uruchomi urządzenie itp. i zrealizuje cele zadania.
2. Pisanie programu
Gracz przystępuje do pisania programu. Każdy program rozpoczyna się od klocka START i kończy klockim KONIEC. Między nimi gracz wstawia sekwencję poleceń. Część poleceń wymaga dodania parametru, np. ilości kroków, które bohater musi pokonać.
3. Sprawdzenie rozwiązania
Po naciśnięciu w aplikacji przycisku “Aparat” gracz przechodzi do trybu skanowania napisanej komendy, która w tym momencie zostaje zarejestrowana, rozpoznana i zinterpretowana, a następnie w ułamku sekundy przetworzona na ruchy Scottiego. Aplikacja przeanalizuje także poprawność ułożonej komendy oraz sprawdzi, czy cele zadania zostały osiągnięte. Po wykonanym zadaniu gracz otrzymuje informację zwrotną. Jeśli komenda została napisana poprawnie – Scottie wykona zadanie, jeśli nie – gracz zostanie poproszony o napisanie jej jeszcze raz. Jeśli komenda będzie zbyt długa, gracz będzie mógł ją zoptymalizować (skrócić).
Zawartość pudełka:
57 kartonowych klocków do sterowania bohaterem • instrukcja • kod licencyjny
Praca w grupie
Gra przeznaczona jest dla osób powyżej 6 roku życia. Grać można pojedynczo, ale gra w Scottie Go! to także doskonała okazja do zabawy i pracy w zespole 2-3 osobowym. Dla najmłodszych graczy przy pokonywaniu pierwszych poziomów gry zaleca się pomoc rodzica lub opiekuna. W ramach jednego klucza licencyjnego aplikację można zainstalować na 3 urządzeniach.
As of May 25, 2018 Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC started to apply. We would hereby like to inform about the principles of the processing of personal data by BeCreo TECHNOLOGIES spółka z ograniczona odpowiedzialnością based in Poznań, from the date on which the provisions of the Regulation start to apply. Here you can familiarize yourself with our Privacy Policy.
Od dnia 25 maja 2018 roku stosujemy Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Chcielibyśmy poinformować Państwa o zasadach, na jakich będzie odbywało się przetwarzanie danych osobowych przez BeCREO TECHNOLOGIES spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, od dnia rozpoczęcia stosowania przepisów Rozporządzenia. Tutaj mogą się Państwo zapoznać z naszą Polityką prywatności.
A partir del 25 de mayo de 2018 aplicamos la Disposición del Parlamento Europeo y del Consejo (UE) 2016/679 del día 27 de abril de 2016 sobre la protección de las personas físicas en relación al procesamiento de los datos personales y sobre la libre circulación de tales datos y la derogación de la directiva 95/46/CE. Nos gustaría informarles sobre las normas según las cuales se llevará a cabo el procesamiento de datos personales por BeCREO TECHNOLOGIES, sociedad de responsabilidad limitada con sede en Poznań, a partir de la fecha de aplicación de las normas incluidas en la Disposición. Aquí pueden conocer nuestra política de privacidad.